آقای احمدی نژاد ظهور را با کدام
دانلود رایگان
نرم افزار،بازی،آپدیت آنتی ویروس و ...خرید اینترنتی

شريان نيوز ،  محمود احمدی‌نژاد چندی پیش در جمع مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن رد هرگونه اشکال در عملکرد اقتصادی دولت در انتقاد از دخالت افراد فاقد تخصص در امور تخصصی بدون نام بردن از کسی، گفت: آدم بی‌سوادی را به عنوان مسئول نظارت گذاشتند که به اسم نظارت نامه‌های رسمی به ما می‌نویسد که این کار را انجام دهید و آن کار را انجام ندهید. این فرد نامه رسمی به من نوشته و در آن تاکید کرده بود که فلان سد را که قرار است در فلان نقطه ساخته شود نسازید و باید در فلان مکان ساخته شود که معلوم نیست که این فرد اصلا می‌داند که سد با کدام «س» یا «ص» نوشته می شود؟

عدم ذکر نام این "آدم بی سواد" از سوی احمدی نژاد در حالی است که رئیس سازمان بازرسی کل کشور دی ماه سال گذشته با اشاره به ابلاغ تصمیم قوه قضائیه برای تخلیه سد «گتوند علیا» گفته بود: «در سازمان بازرسی کل کشور با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که نمی‌توان با شرایط حاضر سد گتوند به فعالیت ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری صراط، صرف نظر از درستی کارشناسی های سازمان بازرسی کل کشور در خصوص موضوع یاد شده، بر مبنای همین سخن رییس جمهور، می توان از وی این سوال منطقی را پرسید که جنابعالی با داشتن مدرک دکترا در حوزه ترافیک و حمل و نقل چگونه به خود اجازه می دهید که در تمام حوزه‌های فلسفی، اقتصادی، اسلام‌شناسی، انسان‌شناسی و موضوع مهم مهدویت ورود کرده، تئوری پردازی کنید و حاصل آن را در همه تریبونهای در اختیار خود ارائه کنید؟

 - آقای احمدی‌نژاد! لطفا به این سوال ها پاسخ دهید که شما چه تخصص و یا تجربه در حوزه اقتصاد پولی دارید که هفت سال است نظرات خود را به شبکه بانکی تحمیل کرده ایید؟ شما با کدام تخصص در زمینه علوم بانکداری و اقتصاد پولی در سال‌های گذشته بر خلاف اجماع اقتصاددانان و متخصصان پولی کشور، به طور دستوری اقدام به کاهش نرخ سود بانکی کردید و اقتصاددانان مخالف کاهش سود بانکی را احمق نامیدید؟

- آقای رئیس‌جمهور! شما چه تخصصی در زمینه مسائل ارزی و بازار خاص و پیچیده تبادلات ارزی بین‌المللی دارید که بارها در مسائل ارزی کشور، دیدگاه‌های شخصی خود را به بانک مرکزی تحمیل کرده‌اید ؟

- جناب دکتر محمود احمدی نژاد! شما با داشتن کدام مدرک تخصصی در حوزه آمار، چند سال است با کنار گذاشتن آمارهای رسمی اعلامی از سوی مراکز دولتی، شخصا اقدام به ارائه آمارهای اقتصادی می‌کنید که هیچ‌گاه هم تایید نشده‌اند؟ آمارهایی چون رشد اقتصادی 10 درصدی، اشتغالزایی 2/5 میلیونی در یک سال، کاهش نرخ تورم و نقدینگی، رشد بخش تولید، کاهش وابستگی به نفت و ...؟

و اما مهمتر از مباحث اقتصادی، آقای احمدی‌نژاد! شما نزد کدام فقیه برجسته و مرجع تقلید مشهور یا در کدام حوزه علمیه معتبر، تلمذ کرده‌اید که توانسته‌اید در زمینه علوم دینی و فلسفی به آن سطح از اجتهاد برسید که شخصا ادعای رجعت چاوز در زمان ظهور امام زمان (عج)را مطرح کردید؟

جناب رئیس‌جمهور! برای ملت روشن کنید که در زمینه علوم اسلامی و انسان‌شناسی و فلسفه، نزد کدام فیلسوف، فقیه و عالم معتبر یا مرجع تقلید درس خوانده‌اید و تخصص این علوم را کسب کرده‌اید که در تمامی این حوزه‌ها اقدام به نظریه‌پردازی می‌کنید؟

آقای احمدی‌نژاد! شما در مبحث ظهور امام زمان (عج)، چه تخصص، مدرک یا سابقه علمی‌ای دارید که تفکرات سلیقه‌ای برخی اطرافیان خود را تایید می‌کنید و منتقدان آنها را شماتت می‌نمایید که «نمی‌فهمند»؟

لازم به یادآوری است بسیاری از نظریات دکتر احمدی نژاد تا کنون با انتقادات جدی کارشناسان متخصص مواجه شده است .



سیستم همکاری در فروش با پورسانت بالا-برای پولدار شدن کلیک کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: پنج شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,
ارسال توسط easy4download.loxblog.com

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 19538
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

Online User